.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در دوازدهمین جلسه شورای اسلامی شهر ساری چه گذشت؛
اتتقاد عجولانه بخشی از شهردار ساری/ سید حسین یوسفی: برخی بدنبال خواسته های شخصی هستند
رئیس شورای اسلامی شهر ساری نیز ضمن خیرمقدم به بیست و چهارمین استاندار مازندران آمادگی شهرداری و شورای اسلامی شهر را جهت همکاری به منظور توسعه مرکز استان اعلام کرد.

شمال نیوز: دوازدهمین جلسه شورای شهر ساری در حالی برگزار شد که نایب رییس شورای شهر ساری در انتقادی عجولانه و در شرایطی که تنها پس از کمتر از 3 ماه از انتخاب شهردار ساری می گذرد ، عملکرد وی را زیر سوال برد.

 

به نظر میرسد این شیوه و روش ،  پشت پرده های دارد که بزودی روشن خواهد شد.

 

به گزارش شمال نیوز، دیگر اعضای شورای شهر چه گفتند:

 

رئیس شورای اسلامی شهر ساری در این جلسه ضمن خیرمقدم به بیست و چهارمین استاندار مازندران آمادگی شهرداری و شورای اسلامی شهر را جهت همکاری به منظور توسعه مرکز استان اعلام کرد.

 

پرویز شعبانی با بیان اینکه استاندار مازندران به خاطر اشراف کامل باید از ظرفیت‌های استان برای توسعه همه‌جانبه استفاده کند، گفت: مازندران نیازمند همدلی و هم‌افزایی و وحدت بین نخبگان است.

 

وی ضمن قدردانی از عملکرد شهرداران پیشین در ساری افزود: هر عضو شورای شهر بنا به نظر خود صحبت می‌کند اما من شهردار ساری را به تشخیص خودم و بدون هیچ ملاحظاتی انتخاب کردم.

 

این عضو شورای ششم شهر ساری، با بیان اینکه شورای شهر به عنوان نهاد نظارتی باید تذکر دهد و به امور شهرداری رسیدگی کند، تصریح کرد: ما به عنوان نماینده شهروندان بدون هیچ ملاحظه‌ای پیگیر حقوق شهروندی هستیم.

 

شعبانی با تاکید براینکه طبق سیاستگذاری درست شهرداری باید با تعداد زیاد نیروی انسانی به درآمد خوبی برسد، افزود: بیشترین درآمد شهرداری صرف بودجه جاری و حقوق پرسنل می‌شود. باید از ظرفیت نیروهای جوان به کارآیی مطلوب برسیم.

 

* تحول مدیریتی و جوان گرایی

 

علی عاشقان عضو دیگر شورای ششم شهر ساری به تحول مدیریتی در شهرداری و سازمان‌های تابعه اشاره کرد و گفت: لازم است به جای استفاده از نیروهای پیشکسوت از ظرفیت جوانان استفاده شود تا به تاکیدات رهبری جامه عمل پوشانده شود.

 

وی با بیان اینکه صنعت فرهنگی در المان‌های شهری می‌تواند خلاق و نوآور باشد، افزود: صنعت فرهنگی هم کارآفرین است و هم در سرانه فضای سبز می‌تواند موجبات درآمد زایی را فراهم کند.

 

* بدهکاری ۱۵۰۰ میلیارد تومانی شهرداری ساری

 

سیدحسین یوسفی عضو دیگر شورای اسلامی شهر ساری نیز انتخاب شهردار ساری را نظر شخصی خود دانست و گفت: برای تصمیماتم هیچگونه ملاحضات را در نظر نمی‌گیرم.

 

وی در پاسخ به سخنان نایب رئیس شورای اسلامی شهر ساری مبنی بر اینکه اگر مردم از خدمات شهرداری نارضایتی دارند باید اعضای شورای شهر پاسخگو باشند، افزود: شهردار را ما انتخاب کردیم؛ ما تا بحال برای مردم چه کردیم.

 

این عضو شورای ششم شهر ساری با اعلام اینکه برخی بخاطر نیازها و خواسته‌های شخصی خود در صحن علنی شورا صحبت می‌کنند، تصریح کرد: برای خدمت به شهروندان باید همدلی باشد و کار جهادی انجام دهیم.

 

یوسفی با تاکید براینکه ضوابط باید جایگزین روابط شود، افزود: متاسفانه بسیاری از ظرفیت‌های خوب درآمدی متعلق به شهرداری است اما در اختیار شهرداری قرار ندارد یا به قیمت کمتر از عرف اجاره داده شده است.

 

وی از بدهکاری یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی شهرداری ساری پرده برداشت و گفت: برای این میزان بدهکاری شهرداری اسناد معتبر وجود دارد.

 

یوسفی خاطرنشان کرد: برای پیشگیری از رکود فعالیت‌های عمرانی و جلب رضایت شهروندان باید به همدلی و هم‌افزایی برسیم.

 

* شفافیت به عملکرد است نه سامانه

 

رحمان میرشجاعی عضو دیگر شورای ۹ نفره شهر ساری نیز اولویت کار شهرداری را شایسته سالاری دانست و گفت: شهردار ساری باید برنامه‌های خود را در اسرع وقت به شورای اسلامی شهر ارائه دهد.

 

وی رعایت اصل شفافیت را در عملکرد دانست و افزود: اصل شفافیت به راه اندازی سامانه نیست.

میرشجاعی ساماندهی و فرایند سازنده نیروهای شرکتی را از سوی شهرداری در اولویت قرار داد و تصریح کرد: ۳ هزار و ۵۰۰ نیرو در شهرداری خود را بلاتکلیف می‌دانند.فارس

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علی 25 آبان 1400
متاسفانه این دوره اعضای محترم شورای شهر هیچ گونه تخصصی در کارشون ندارند و به عبارتی ... هستند و شهر ساری در بناه خدا اداراه می شود .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.214 seconds.